Tryb działania
Miejskie Przedszkole nr 13, im. „Bajkowe Przedszkole” w Zgierzu działa na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r. poz. 1327 oraz z 2021 r. poz. 4 i 1237) Ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082), Ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60, 949 i 2203, z 2018 r. poz. 2245 oraz z 2019 r. poz. 1287), Ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2029, 2400, z 2021 r. poz. 619, 1237) , Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. 2017, poz. 649, z późn. zm) oraz Statutu przedszkola.
Dyrektor kieruje działalnością Przedszkola i reprezentuje je na zewnątrz. W zakładce "Przedmiot działalności i kompetencje" określono podstawowe kategorie spraw, w których prowadzi się postępowanie kończące się wydaniem decyzji administracyjnej. W pozostałych sprawach Dyrektor wydaje zarządzenia wewnętrzne.
Rada Pedagogiczna jest kolegialnym organem Przedszkola. Uchwały Rady Pedagogicznej są podejmowane zwykłą większością głosów w obecności co najmniej połowy jej członków. Regulamin Rady pedagogicznej dostępny w zakładce - "Rada Pedagogiczna".
Rada Rodziców może występować do Dyrektora i innych organów Przedszkola, organu prowadzącego oraz organu sprawującego nadzór pedagogiczny z wnioskami i opiniami we wszystkich sprawach Przedszkola. Rada Rodziców podejmuje decyzje w formie uchwał. Regulamin Rady Rodziców dostępny w zakładce - "Rada Rodziców".
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-10-2021 - Edycja treści
- 27-11-2015 - Edycja treści
- 24-06-2015 - Edycja treści
- 12-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 07-03-2014 - Edycja treści
- 03-01-2013 - Edycja treści
- 10-04-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 634