Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

REJESTRY

  1. Rejestr wydawanych informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej.
  2. Rejestr wydawanych zaświadczeń i spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego dzieci.
  3. Rejestr wniosków nauczycieli o postępowanie kwalifikacyjne przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez dyrektora przedszkola.
  4. Rejestr zaświadczeń nauczycieli, którzy w wyniku postępowania kwalifikacyjnego przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez dyrektora Miejskiego Przedszkola Nr 13 w Zgierzu otrzymali stopień nauczyciela kontraktowego.
  5. Rejestr badań okresowych nauczycieli Miejskiego Przedszkola Nr 13 w Zgierzu.
  6. Rejestr badań okresowych pracowników administracyjno–obsługowych Miejskiego Przedszkola Nr 13 w Zgierzu.
  7. Rejestr szkoleń BHP pracowników Miejskiego Przedszkola Nr 13 w Zgierzu.
  8. Rejestr wypadków wychowanków.
  9. Rejestr wypadków przy pracy i poza pracą.
  10. Rejestr upoważnień do przetwarzania danych osobowych w MP 13.

Jawny rejestr zbiorów danych osobowych - część 1 [.jpeg, 275.14 kB]

Jawny rejestr zbiorów danych osobowych - część 2 [.jpeg, 149.62 kB]

EWIDENCJE

  1. Ewidencja czasu pracy pracowników
  2. Ewidencja wychowanków
  3. Ewidencja urlopów

ARCHIWA

Miejskie Przedszkole Nr 13 w Zgierzu przechowuje akta spraw ostatecznie załatwionych i wymagających zachowania.

Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole nr 13 w Zgierzu
odpowiada: Grażyna Różalska
data: 19-05-2016
wytworzył: Grażyna Różalska
data: 19-05-2016
data: 19-05-2016
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 12-03-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 947